streda 2. januára 2013

Dermacol DUO očné tiene


Ahojte dievčatá.

Budem sa zaoberať dvomi očnými tieňmi od Dermacolu. Stoja 4,59 eur a viac si môžete prečítať na e-shope. Ja mám odtieň 01 a 04, rozdiely badám nielen vo farbe, ale aj v štruktúre. Ku každému sa vyjadrím osobitne, pretože majú rozdiely.


Odtieň 04:

Musím sa priznať, že spočiatku sa mi zdalo balenie nepraktické, keďže sa vysúva. Bála som sa, že si poškodím tiene, keď budem vyťahovať aplikátor. Nakoniec to bol len prvý pocit a dokonca sa mi balenie páči, je praktické a aj v kabelke vám zaberie málo miesta. Aplikátor je super a skvele sa ním nanášajú tiene, ani nepoužívam štetec.
V odtieni 04 mi vyhovuje hlavne pleťová farba, zelená má trošku inú konzistenciu a má väčšiu tendenciu opadávať. Obe sú perleťové. Výdrž je slabšia.
Hodnotenie: 6 z 10




Odtieň 01:

Som s ním veľmi spokojná. Biela je bez perlete, čo veľmi oceňujem, ružová ma slabšiu perleť aj s drobnými trblietkami. Neopadávajú, aj výdrž je lepšia ako pri odtieni 04.
Hodnotenie: 9 z 10


Skúšali ste tie Duo tiene? Aké tiene používate najradšej?

11 komentárov:

  1. Ty první vypadají moc hezky na oku. :)
    Jinak žádné tyto stíny nemám, tak nemůžu soudit, ale přijde mi , že je špatně, když jsou mezi jednotlivými odstíny téhož výrobku kvalitativní rozdíly. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadajú pekne, ale ja tieňe na oči veľmi nepoužívam, maximálne nejaké hnedé :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To balení vypadá šikovně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají moc hezky a to balení je roztomilé :)) Já oční stíny docela používám, tak děkuji za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  5. také krásne jemné super duo ;) bodlo by sa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Dermacol ešte nemam žiadne tiene, neviem prečo :DD To balenie je skvele, ten odtien 01 je krásny ! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Majú zaujímavé balenie, ešte som sa s takým netretla. Aj na očiach vyzerajú veľmi pekne. Len by ma odrádzalo to zistenie, že nie každý odtieň je rovnako kvalitný.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Balenie super praktické a ľahko uskladniteľné, no takmer žiadny odtieň sa mi na mojom oku nepáči, ja mám jednoducho divné oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš to krásně nalíčené :) Od Dermacolu mám jen jeden mono stín a to ještě pěnový, ale vyhovuje mi, je pěkný a chystám se pořídit si nějaké minerální od D.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. od Dermacol jsem zatím nezkoušela žádný stíny, ale trochu mě teda děsí to, že se ty vlastnosti tak liší od těch barev, to se mi nelíbí :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nelíbí se mi ty barvy nijak zvlášť, takže dám přednost jiné značce

    OdpovedaťOdstrániť