streda 3. októbra 2012

Prechádzka časom : 1963


Ahojte žienky.
Zapojila som sa do súťaže u Terezky, hrá sa o paletu 168 očných tieňov a náušnicu. Téma nebola zadaná, ale dievčatá môžu pridať až 3 rôzne líčenia. 
Ja som nemohla odolať a tiež som sa zúčastnila. Uvažovala som, akú tému si zvolím. Hneď som vedela, že chcem urobiť 3 súvisiace líčenia, ale odlišné. Nakoniec ma napadlo, že vytvorím makeupy v čase. Ako prvý vám ukazujem najstarší a to 60. roky. V tomto období sa nosili výrazné linky, umelé mihalnice, veľké účesy, čelenky, bodky....a ešte veľa iného...
Na jednej strane som sa snažila dodržať štýl, aký sa v tom období nosil, ale na druhej strane som chcela, aby to líčenie bolo tak trošku aj súčasné. Vždy je makeup doplnený aj jednou fotografiou, ktorá by mala byť doplnkom z danej doby. Vybrala som lenonky, pretože Beatles bol symbolom tohto obdobia. Okrem toho táto skupina je klasika a niektoré piesne mám veľmi obľúbené. 
Zajtra odhalím ďalší makeup :) 





Páči sa vám líčenie v štýle 60. rokov? Zúčastnite sa aj vy, alebo ste sa už zúčastnili?

9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. si veľmi zlatá..každý komentár si veľmi vážim :)Ďakujem

      Odstrániť
  2. booombaa..ja som sa už o to veľakrát pokúšala, ale moje viečka ma neposlúchajú. tvoje sú na to priam stvorené :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ty máš veľké krásne viečka aj oči, takže to chce len cvik. Ak sa mám priznať tak vidím,že som sa zlepšila, ako som si založila blog a viac sa líčim, ale stále sa musím zdokonalovať a učiť sa :)

      Odstrániť
  3. Toto som už videla na FB, perfektne si to vymyslela! Strašne sa mi to páči a máš veľmi peknú pleť, takú čistú.. ako to robíš?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano na FB som pridala vsetky naraz..Dakujem velmi pekne :) Moja plet, ja na to mam jeden recept Photoshop CS 5. Ja mám pleť problematickú a kým ju ráno dám dohoromady trvá mi to dlhšie ako celý makeup. Potom síce vyzerá pekne, ale dá to veľa práce. Zajtra pridám foto aj bez retuše len čisto makeup..Myslim si, že ty maš krajšiu pleť ako ja :)

      Odstrániť
  4. Teda, hodně luxusní líčení! Já na to asi nemám ty správně pigmentované stíny a štětce, ale prostě se takhle nenalíčím :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba na to len dva tiene biely a čierny, ale matné bez trblietok a perlete... Štetec, ktorý má plochší hrot, pretože čierna je tam použitá skôr ako línia.. nie je to také ťažké, ale nie je to ani klasické vytieňovanie..Ďakujem ti za pochvalu :)

      Odstrániť