pondelok 8. októbra 2012

Cavalli make-up


Ahojte dievčatá.
Roberto Cavalli je môj obľúbený módny návrhár. Nechala som inšpirovať líčením z prehliadky winter 2012/2013. Oblečenie bolo krásne ako vždy, ale mám od neho aj obľúbenejšie kolekcie. Zaujal ma make-up modeliek. Líčenie je vhodné ako denné výraznejšie, alebo na večer. 
Návod:
Použité boli 4 farby, fialová po bokoch tieňovaná ku koreňu nosa, zelená na viečko, hnedá nad viečko na domodelovanie a zlatá na záver, akoby taká čerešnička :) Samozrejme, že som použila aj telovú a bielu pod obočie. Vnútorné viečko obtiahneme čiernou alebo hnedou ceruzkou (ja som použila hnedú). Pod mihalnice taktiež nanesieme hnedý tieň. Od koreňa nosa okrem hnedej pridáme aj zelenú. Modelky majú použitý iný odtieň zelenej, so zlatými odrazmi, ale myslím, že to nejak nezmenilo charakter líčenia, keď ja mám iný. Na záver tenká linka a špirála.
Obávam sa, že keby čítate môj návod bez pridaného obrázka, nevysomárite sa z toho :).





Páči sa vám moje prevedenie? Podarilo sa mi to?




9 komentárov:

  1. snáď jediný nositeľný a naozaj úchvatný prehliadkový makeup ! a samozrejm, že sa ti podarilo. smiem sa opýtať, tiene ktorej značky sú takéto sýte? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, paleta je kupovaná z ebay je 120 kusová. Som s ňou veľmi spokojná. Našla som si ju len za 10 eur. :)

      Odstrániť
  2. tvá fotka je mnohem hezčí než fotka modelek :)
    opět úža líčení

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné líčení, na večer si ho dovedu představit.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. určite sa Ti to podarilo, smelo tak vyraziť do ulíc =)

    OdpovedaťOdstrániť