sobota 6. októbra 2012

Vlasové prípravky chrániace pred teplom


Ahojte dievčatá.
Mám pre vás pripravených ešte niekoľko recenzii o vlasových výrobkoch. Takže hor sa na jednu z nich :)
Ja mám vlasy vlnité, nežehlila by som si ich, keby nenosím ofinu. Takže je to nutné, aby bola rovná. Prinášam recenziu 3 výrobkov od 3 rôznych značiek, všetky sú určené na ochranu vlasov pred teplom.


Matrix Thermo Glide
Tento výrobok nie je typický drogériový a myslím, že ho nájdete len na nete alebo u svojej kaderníčky. Stál približne 6 eur. Konzistenciou je to biely krém, ktorý si v malom množstve nanesiete na vlasy, ktoré chcete žehliť. Po priložení žehličky začnú vlasy dymiť, ale to je dobre, pretože to znamená, že ochraňuje vlasy a to teplo ich tak veľmi neničí. Vlasy mi vydržia rovné až do nasledujúceho umytia, ak neprší :D
Vonia pekne, mne to veľmi pripomína kaderníctvo možno, preto že Matrix značku používa moja kaderníčka.
Myslím si, že nie je veľký rozdiel medzi Matrixom a Loréalom.
Hodnotenie: 8 z 10


Loréal Studio Silk and Gloss
Konzistencia je rovnaká ako u Matrixu, biely krém. Mala by som spomenúť ešte, že si treba dávať pozor na aplikáciu, aby si ste si prípravku nedali veľa, pretože potom vám ostanú akoby mastno-mokré :) Ja to robím tak, že si krém rozotriem v rukách a potom aplikujem na vlasy.
Loreál stál okolo 4 eur. Musím spomenúť, že tento prípravok, akoby viac dymil ako Matrix. Neviem však povedať, či je to záruka toho, že lepšie vlasy chráni.
Krásne vonia určite výraznejšie ako Matrix. Tento výrobok je moja stálica.
Hodnotenie: 10 z 10


Balea Trend it up
Tento výrobok je sprej, má priesvitnú konzistenciu. Najskôr som nebola spokojná, pretože pri žehlení mi nevyhovoval. Kúpila som si kulmu a na to je ako stvorený. Vlasy mi chráni, pramene po ňom nespľasnú. Vôňu som nejak nezaregistrovala, možno nejakú jemnú má. Stál okolo 2,50 eura.
Hodnotenie: 8 z 10

Máte niektorý z týchto výrobkov? Ste spokojné? Aké produkty používate na ochranu vlasov pred teplom?

5 komentárov:

  1. balea je lacná, učínná a proste suprová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám ten od loreálu a nie som s ním spokojná :( už na druhý deň mam vlasy opäť vlnité a zas keď si ho dam viacej ako hovoríš na druhý deň su strašne mastné...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je zaujimavé ako môže jednému človeku úplne vyhovovať a inému absolútne nie.

      Odstrániť
    2. Nevies prosim ta kde by som si objednala ten loreal studio silk and gloss dakujem

      Odstrániť
  3. Na Loreal Silk and Gloss nedám dopustiť používam ho už strášne dlho, ešte keď mal aj taký iný obal, veľmi mi vyhovuje :) ja si ho dávam na mokré vlasy a ešte sa mi nikdy nestalo že mi po ňom vlasy ostali mastno-mokré :)
    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť