utorok 30. októbra 2012

Ako jednoducho sa zo mňa stala iná osoba


Ahojte bábiky :)
Uvažovala som sa ako mám nazvať tento príspevok, všetko sa mi spájalo s tým, že to nie som ja.. Na prvej fotografii som sa poriadne poupravovala vo photoshope a zrazu sa zo mňa stala modrooká blondýnka :) 
Ja síce mám melír, ale spravila som si ho tak, aby som ho mala len na spodných vlasoch a nebol veľmi badateľný..je ho vidieť hlavne, keď si vypnem vlasy..
Už dávno som nepridala žiaden príspevok o líčení. Ak si neoblečiete ružové tričko a nenarúžujete sladko ružové pery, tak budete vyzerať s týmto ružovo fialovým líčením normálne :)
Použila som tiene od Dermacolu (Mineral eyeshadow DUO)a malý dymový čierny od Rimmel. Líčenie očí najlepšie zachytáva posledná foto..(nemám rada posun času, kvôli skorému stmievaniu)...lesk je z palety a umelé riasy z ebay..

Foto bez retuše



Páči sa vám tento look? Ja si takto viem predstaviť asi len oči, ako celok je to na mňa sladké..


10 komentárov:

  1. si velmi pekna, pristane ti to :) ten ruž sa mi velmi pači :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa to páči aj ako celok, ako hovoríš, keď sa k tomu neoblečie ružové tričko tak je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto sa mi páči
    toto je fakt ú-ž-a-s-n-é

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moje milé, vôbec som nečakala, že sa vám to bude páčiť..som rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa to tiez velmi paci, len je to dost vyrazne :D ale tie vlasy ... by som mozno skusila aj naozaj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taky husty melir som kedysi davno uz mala a citila som sa v nom dobre..nevyhoda vsak bolo, ze mi poriadne znicil vlasy a nemohla som ich mat velmi dlhe..
      k tomu liceniu takto by som isla najskor len vecer namalovana, aj to by som zvolila svetle pery, ked som mala tak vyrazne oci..:)

      Odstrániť
  6. Moc luxusní líčení, jsi vážně šikovná! Mě se taková krása nikdy nepovede :-( Máš super blog!

    mimochodem na mém blogu končí za pár hodin GA :P Tak se třeba ještě stihneš zapojit!

    OdpovedaťOdstrániť