štvrtok 11. októbra 2012

Ombre lips


Ahojte kočky.
Prinášam fotografie z módnej prehliadky Christiana Diora winter haute couture 2012/2013. Tento make-up sa mi páči, pretože vystihuje módne trendy v líčení na tento rok. Určite ste už počuli o ombré a to nie len na vlasoch, ale všemožne inde. Okrem pier sa robí aj na obočie, alebo dokonca steny v byte. Taktiež môžte vidieť farebné mihalnice s týmto trendom som sa už stretla aj na iných prehliadkových make-upoch. Mne to pripomína staré časy, keď som mala modrú špirálu. Sú to už celé roky... Ďalej linky, farebné a kombinácia so striebornou je perfektná. Všetko spolu to môže vyznievať na tvári ako zmes nesúrodých vecí, ale prehliadkový make-up si to môže dovoliť :) Pridala som zopár kúskov z prehliadky, ale kolekcia ma veľmi neoslovila. Najviac tie batikové šaty a biele akoby kamienkové šaty, v ktorých dobre vyzerajú asi len modelky :D.
Ja som si vybrala ombré pery na stvárnenie. Vôbec som sa nedržala Diorovských pier. Výber farieb je temnejší, ale myslím, že sa hodí na tieto chladnejšie dni. Okrem toho vínovo-červená až taká naozaj tmavá bordó je teraz v kurze. Škoda, že mne tmavá nepristane na perách. 
Foto som robila, už keď sa stmievalo a vytvorila som vám ombre ružovú, ale to sa mi už nepodarilo zachytiť. Tak aspoň na konci  príspevku vám posielam pusu na dobrú noc :*










Chcete viac príspevkov o trendoch v líčení aj s mojím príkladom? Podľahli ste ombré móde?

3 komentáre:

  1. jů, ta modrá linka :)
    a kdyby bylo po mém, víc příspěvků tohohle tématu ani nepotřebuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SUPROVÝ PRISPEVEK, cely jsem si ho uzila. Mám pro tebe pozvani na GA http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť